1 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "ÇEVRE EĞİTİMİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME VE ÇEVRESEL TUTUM ÜZERİNE ETKİSİ (SAKARYA İL ÖRNEĞİ)" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2011 |
2 | AZİZ GÖKÇE, "İBN EBİ HAYSEME'DE SAHABE BİLGİSİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, TEMEL İSLAM BİLİMLERİ, 2011 |
3 | SERHAT ARSLAN, "ÇEVRE EĞİTİMİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME VE ÇEVRESEL TUTUM ÜZERİNE ETKİSİ (SAKARYA İL ÖRNEĞİ)" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2011 |
4 | ADNAN UCUR, "DYNED PROGRAMININ UYGULANABİLME ETKİLİLİĞİ HAKKINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ ( SAFRANBOLU ÖRNEĞİ )" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM, 2010 |
5 | CANSEV KARAKUŞ, "İLKÖĞRETİM 1. KADEME ÖĞRETMEN KILAVUZ KİTAPLARININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM, 2010 |
6 | ÖZLEM HİLAL ÖRGEV, "İLKÖĞRETİM OKULLARINDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN İL BÜNYESİNDE YAPILAN EĞİTİM PROJELERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ (ADAPAZARI ÖRNEĞİ)" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2010 |
7 | SEDA ODABAŞ, "ÖĞRETMEN ADAYLARININ KPSS SINAVINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ (ANKARA ÖRNEĞİ)" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2010 |
8 | SİBEL YİĞİT, "PISA MATEMATİK ALT TEST SORULARINA VERİLEN CEVAPLARIN BAZI FAKTÖRLERE GÖRE İNCELENMESİ (KOCAELİ/KARTEPE ÖRNEĞİ) " ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2010 |
9 | ESİN YALÇIN, "5E ÖĞRENME YÖNTEMİNİN 8.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YAŞAMIMIZDAKİ ELEKTRİK KONUSUNU ANLAMALARINA VE FEN'E YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ " ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2010 |
10 | SERHAT ARSLAN, "Çevre Eğitiminin Eleştirel Düşünme ve Çevresel Tutum Üzerine Etkisi" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2010 |
11 | SAİT ADIAY, "örtük program ve okul başarısı" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİEĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM, 2010 |
12 | RAMAZAN BOLAT, "Milli eğitimden evrensel öğretime: Türk eğitim düşüncesinin tarihsel gelişimi" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİEĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM, 2010 |
13 | PINAR ÖZÖNDER, "Yenilenen ilk öğretim matematik programının uygulamaya dönük incelenmesi" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİEĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM, 2010 |
14 | KEZBAN YURTSEVER, "İlköğretim II.Kademe öğretmenlerinin öğrencilere yönelik tutumve davranışlarının cinsiyet değişkenine göre incelenmesi" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİEĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM, 2010 |
15 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "DYNED PROGRAMININ UYGULANABİLME ETKİLİLİĞİ HAKKINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ ( SAFRANBOLU ÖRNEĞİ )" ,, EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM, 2010 |
16 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "İLKÖĞRETİM 1. KADEME ÖĞRETMEN KILAVUZ KİTAPLARININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ" ,, EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM, 2010 |
17 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "İLKÖĞRETİM OKULLARINDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN İL BÜNYESİNDE YAPILAN EĞİTİM PROJELERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ (ADAPAZARI ÖRNEĞİ)" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2010 |
18 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "ÖĞRETMEN ADAYLARININ KPSS SINAVINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ (ANKARA ÖRNEĞİ)" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2010 |
19 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "PISA MATEMATİK ALT TEST SORULARINA VERİLEN CEVAPLARIN BAZI FAKTÖRLERE GÖRE İNCELENMESİ (KOCAELİ/KARTEPE ÖRNEĞİ) " ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2010 |
20 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "5E ÖĞRENME YÖNTEMİNİN 8.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YAŞAMIMIZDAKİ ELEKTRİK KONUSUNU ANLAMALARINA VE FEN'E YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ " ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2010 |
21 | ADNAN UCUR, "DYNED İngilizce Dil Eğitimi Sisteminin Uygulanabilirlik Düzeyi Hakkında Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri (Karabük İli örneği)" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2009 |
22 | CANSEV KARAKUŞ, "İlköğretim 1 Kademede Yer Alan Öğretmen Kılavuz Kitaplarının İncelenmesi" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2009 |
23 | SİBEL YİĞİT, "Pisa Matematik Sorularının Kocaeli/Kartepe İlçesi İlköğretim 8. Sınıf Düzeyi Örnekleminde Uygulanması " ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2009 |
24 | ESİN YALÇIN, "Yapılandırmacı Yaklaşıma Göre Hazırlanmış 5E Öğrenme Yönteminin 8. Sınıf Elektrik Ünitesinde Öğrencilerin Sahip Olduğu Kavram Yanılgılarının Giderilmesine Olan Etkisi" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2009 |
25 | SEDA ODABAŞ, "Kamu Personel Seçme Sınavına Hazırlanan Öğretmen Adaylarının Sınava Bakış Açısı ve Psiko-Sosyal Durumlarının Betimlenmesi" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2009 |
26 | ÖZLEM HİLAL ÖRGEV, "İlk öğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin eğitimde değişim çabalarına ilşkin algıları (Adapazarı Örneği)" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2009 |
27 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "EMPATİ BECERİSİNİN AHLAKİ DAVRANIŞLAR ÜZERİNDEKİ ETKİSİ" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2009 |
28 | MELEK EREN, "EMPATİ BECERİSİNİN AHLAKİ DAVRANIŞLAR ÜZERİNDEKİ ETKİSİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2009 |
29 | ÜMMÜGÜLSÜM KORKMAZ, "İLKÖĞRETİM 4. SINIF MATEMATİK MÜFREDATININ ÖNGÖRDÜĞÜ ETKİNLİKLER HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ (KOCAELİ ÖRNEĞİ)" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM, 2008 |
30 | HÜMEYRA TÜREDİ, "ÖRTÜK PROGRAMININ EĞİTİMDE YERİ VE ÖNEMİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2008 |
31 | DENİZ MEŞİN, "YENİLENEN 6.SINIF MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMININ UYGULANMASI SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2008 |
32 | DUYGU GÜR, "İLKÖĞRETİM 7. SINIF YENİ FEN VE TEKNOLOJİ PROGRAMININ MADDE VE ÖZELLİKLERİ KONUSUNDA ÖĞRENCİ BAŞARISI,ÖĞRENCİ YÜKLEMELERİ VE ELEKTRİK KONUSUNDA HATIRDA TUTMA ÜZERİNE ETKİSİ " ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM, 2008 |
33 | MELEK ERKEN, "EMPATİNİN DEĞERLERİ KAZANDIRMADAKİ ETKİSİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2008 |
34 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "İLKÖĞRETİM 4. SINIF MATEMATİK MÜFREDATININ ÖNGÖRDÜĞÜ ETKİNLİKLER HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ (KOCAELİ ÖRNEĞİ)" ,, EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM, 2008 |
35 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "ÖRTÜK PROGRAMININ EĞİTİMDE YERİ VE ÖNEMİ" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2008 |
36 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "YENİLENEN 6.SINIF MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMININ UYGULANMASI SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2008 |
37 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "İLKÖĞRETİM 7. SINIF YENİ FEN VE TEKNOLOJİ PROGRAMININ MADDE VE ÖZELLİKLERİ KONUSUNDA ÖĞRENCİ BAŞARISI,ÖĞRENCİ YÜKLEMELERİ VE ELEKTRİK KONUSUNDA HATIRDA TUTMA ÜZERİNE ETKİSİ " ,, EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM, 2008 |
38 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "SAKARYA İLİNDEKİ İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEME ÖĞRENCİLERİNİN FEN BAŞARISININ DEĞERLENDİRİLMESİ" ,, EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM, 2007 |
39 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "PORTFOLYO DEĞRLENDİRME YÖNETİMİNİN İLKÖĞRETİM BİRİNCİ KADEMEDE UYGULANMA DÜZEYİ (SAKARYA ÖRNEĞİ)" ,, EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM, 2007 |
40 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "MESLEK LİSESİ SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN İŞLETMELERDE GÖRDÜĞÜ TEMEL BECERİ EĞİTİMİNİN ETKİNLİĞE YÖNELİK ĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2007 |
41 | OĞUZHAN KABAŞ , "PORTFOLYO DEĞRLENDİRME YÖNETİMİNİN İLKÖĞRETİM BİRİNCİ KADEMEDE UYGULANMA DÜZEYİ (SAKARYA ÖRNEĞİ)" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM, 2007 |
42 | ALPARSLAN GÖÇEN, "MESLEK LİSESİ SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN İŞLETMELERDE GÖRDÜĞÜ TEMEL BECERİ EĞİTİMİNİN ETKİNLİĞE YÖNELİK ĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2007 |
43 | ALPARSLAN GÖÇEN, "MESLEKİ REHABİLİTASYON " ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2007 |
44 | DENİZ MEŞİN, "İLKÖĞ. 6. SNF. MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ UYG. SÜRECİNDE ÖĞRTM.KARŞILLAŞTIKLARI SORUNLAR VE BU SORUNLARIN ÇÖZ.YÖNELİK ÖNERİLER" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2007 |
45 | ÜMMÜGÜLSÜM KORKMAZ, "YAPILANDIRICI YAKLAŞIMA GÖRE HAZIRLANMIŞ İLKÖĞRETİM 4.SINIF MATEMATİK MÜFREDATININ ÖNGÖRDÜĞÜ ETKİNLİKLER HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2007 |
46 | HÜMEYRA TÜREDİ, "EĞİTİMDE ÖRTÜK MÜFREDATIN YERİ VE ÖNEMİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2007 |
47 | DUYGU GÜR, "FARKLI LİSELERDEKİ ÖĞRENCİLERİN BAŞARI AMAÇ ORYANTASYONLARI İLE AKADEMİK BAŞARI SOSYO EKONOMİK KÜLTÜREL DÜZEY VE CİNSİYET İLİŞKİLERİNİNİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2007 |
48 | OĞUZHAN KABAŞ, "PORTFOLYO DEĞERLENDİRME YÖNTEMİNİN İLKÖĞRETİM OKULLARINDA UYGULANMA DÜZEYİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2006 |
49 | ŞENAY İYİCAN, "SAKARYA İLİNDEKİ İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEME ÖĞRENCİLERİNİN FEN BAŞARISININ DEĞERLENDİRİLMESİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2006 |
50 | ESRA NARGÜL, "ALAN DIŞINDAN ATANAN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDEKİ YETERLİLİKLERİ VE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2006 |
51 | TALİP OKUR, "GEOMETRİ DERSİNDEKİ BAŞARISIZLIKLARIN NEDENLERİ VE ÇÖZÜM YOLLARI" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2006 |
52 | EMİNE KARAKUŞ, "GÖÇ OLGUSU VE EĞİTİME OLUMSUZ ETKİLERİ (SULTANBEYLİ ÖRNEĞİ)" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2006 |
53 | TUĞBA YILMAZ, "YENİLENEN 5. SINIF MATEMATİK PROGRAMI HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ (SAKARYA İLİ ÖRNEĞİ)" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2006 |
54 | AYŞE DERYA KURNAZ, "SAKARYA ANADOLU LİSESİ 1.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YABANCI DİL ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN FAKTÖRLER" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2006 |
55 | SEMRA CANBAY, "İLKÖĞRETİM BİRİNCİ KADEMEDE ÇOKLU ZEKA KURAMI UYGULAMALARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ (YALOVA ÖRNEĞİ)" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2006 |
56 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "ALAN DIŞINDAN ATANAN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDEKİ YETERLİLİKLERİ VE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2006 |
57 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "GEOMETRİ DERSİNDEKİ BAŞARISIZLIKLARIN NEDENLERİ VE ÇÖZÜM YOLLARI" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2006 |
58 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "GÖÇ OLGUSU VE EĞİTİME OLUMSUZ ETKİLERİ (SULTANBEYLİ ÖRNEĞİ)" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2006 |
59 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "YENİLENEN 5. SINIF MATEMATİK PROGRAMI HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ (SAKARYA İLİ ÖRNEĞİ)" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2006 |
60 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "SAKARYA ANADOLU LİSESİ 1.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YABANCI DİL ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN FAKTÖRLER" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2006 |
61 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "İLKÖĞRETİM BİRİNCİ KADEMEDE ÇOKLU ZEKA KURAMI UYGULAMALARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ (YALOVA ÖRNEĞİ)" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2006 |
62 | SUBHAN EKŞİOĞLU, "LİSE SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÖSS BAŞARILARINI ETKİLEYEN ZİHİN DIŞI FAKTÖRLER (ADAPAZARI ÖRNEĞİ)" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2005 |
63 | GÜLTEN İNAN, "FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENİLERİNİN LABORATUVAR ETKİNLİKLERİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ (ADAPAZARI ÖRNEĞİ)" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2005 |
64 | TUBA AŞOĞLU, "ORTAÖĞRETİM HAZIRLIK SINIFI İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE YARATICI DRAMA YÖNTEMİNİN AKADEMİK BAŞARIYA VE TUTUMA ETKİSİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2005 |
65 | BEYTULLAH ÖNCE, "EĞİTİM,İDEOLOJİ VE YENİDEN ÜRETİM KURAMI" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2005 |
66 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "LİSE SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÖSS BAŞARILARINI ETKİLEYEN ZİHİN DIŞI FAKTÖRLER (ADAPAZARI ÖRNEĞİ)" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2005 |
67 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENİLERİNİN LABORATUVAR ETKİNLİKLERİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ (ADAPAZARI ÖRNEĞİ)" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2005 |
68 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "ORTAÖĞRETİM HAZIRLIK SINIFI İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE YARATICI DRAMA YÖNTEMİNİN AKADEMİK BAŞARIYA VE TUTUMA ETKİSİ" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2005 |
69 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "EĞİTİM,İDEOLOJİ VE YENİDEN ÜRETİM KURAMI" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2005 |
70 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE PROJE TABANLI ÖĞRETİM YAKLAŞIMININ BAŞARIYA VE TUTUMA ETKİSİ" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2004 |
71 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "İLKÖĞRETİM 5.SINIF İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE ÇOKLU ZEKA UYGULAMALARININ AKADEMİK BAŞARIYA VE TUTUMA ETKİSİ" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2004 |
72 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "ÜNİTE DERGİLERİNE İLİŞKİN YÖNETİCİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ (SAKARYA İLİ HENDEK İLÇESİ ÖRNEĞİ)" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2004 |
73 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "İLKÖĞRETİMDE II. KADEME İNGİLİZCE DERS PROGRAMLARININ YETERLİLİĞİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ ( SAKARYA İLİ ÖRNEĞİ )" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2004 |
74 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "ADAY ÖĞRETMENLERE UYGULANAN TEMEL VE HAZIRLAYICI EĞİTİM PROGRAMLARININ YETERLİLİĞİ ( SAKARYA İLİ ÖRNEĞİ )" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2004 |
75 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "ALTERNATİF BİR ÖĞRETİM MODELİ : ULUSLAR ARASI BAKALORYA EĞİTİM SİSTEMİNİN BRİNCİ BASAMAĞI (PYP)" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2004 |
76 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "İLKÖĞRETİMDE ANNE VE BABA TUTUMLARININ ÖĞRENCİ BAŞARISI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ ( HENDEK İLÇESİ ÖRNEĞİ )" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2004 |
77 | SEDA EĞİTİM, "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE PROJE TABANLI ÖĞRETİM YAKLAŞIMININ BAŞARIYA VE TUTUMA ETKİSİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2004 |
78 | NUR GÜLER, "İLKÖĞRETİM 5.SINIF İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE ÇOKLU ZEKA UYGULAMALARININ AKADEMİK BAŞARIYA VE TUTUMA ETKİSİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2004 |
79 | YILDIZ KARA, "ÜNİTE DERGİLERİNE İLİŞKİN YÖNETİCİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ (SAKARYA İLİ HENDEK İLÇESİ ÖRNEĞİ)" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2004 |
80 | SERAP KIRDAR KUZÖREN, "İLKÖĞRETİMDE II. KADEME İNGİLİZCE DERS PROGRAMLARININ YETERLİLİĞİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ ( SAKARYA İLİ ÖRNEĞİ )" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2004 |
81 | EBRU YÜKSEL, "ADAY ÖĞRETMENLERE UYGULANAN TEMEL VE HAZIRLAYICI EĞİTİM PROGRAMLARININ YETERLİLİĞİ ( SAKARYA İLİ ÖRNEĞİ )" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2004 |
82 | NİHAN TURAN, "ALTERNATİF BİR ÖĞRETİM MODELİ : ULUSLAR ARASI BAKALORYA EĞİTİM SİSTEMİNİN BRİNCİ BASAMAĞI (PYP)" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2004 |
83 | MELİKE YILMAZ, "İLKÖĞRETİMDE ANNE VE BABA TUTUMLARININ ÖĞRENCİ BAŞARISI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ ( HENDEK İLÇESİ ÖRNEĞİ )" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2004 |
84 | MEHMET USLU, "İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEMEDE DEMOKRASİ EĞİTİMİ: ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİN DEMOKRATİK DAVRANIŞLAR SERGİLEME DÜZEYLERİ (SAKARYA İLİ ÖRNEĞİ)" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2003 |
85 | FATİME BALKAN, "FEN ÖĞRETİMİNDE OLUŞTURMACI YAKLAŞIM UYGULAMASININ AKADEMİK BAŞARIYA VE TUTUMA ETKİSİNİN BELİRLENMESİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2003 |
86 | BİLGEN KAYABAŞI, "İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARI İLE İLGİLİ ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ (SAKARYA İLİ ÖRNEĞİ)" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2003 |
87 | TURAN AKTAN, "İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER DERSİ (6 VE 7) ÜNİTELERİNE İLİŞKİN BRANŞ ÖĞRETMENLERİ VE MÜFETTİŞ GÖRÜŞLERİ " ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2003 |
88 | SUZAN CÖMERT, "2002 YILI OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMI HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ VE UYGULAMALARI ( SAKARYA İLİ ÖRNEĞİ )" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2003 |
89 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "FEN ÖĞRETİMİNDE OLUŞTURMACI YAKLAŞIM UYGULAMASININ AKADEMİK BAŞARIYA VE TUTUMA ETKİSİNİN BELİRLENMESİ" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2003 |
90 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARI İLE İLGİLİ ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ (SAKARYA İLİ ÖRNEĞİ)" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2003 |
91 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEMEDE DEMOKRASİ EĞİTİMİ: ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİN DEMOKRATİK DAVRANIŞLAR SERGİLEME DÜZEYLERİ (SAKARYA İLİ ÖRNEĞİ)" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2003 |
92 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER DERSİ (6 VE 7) ÜNİTELERİNE İLİŞKİN BRANŞ ÖĞRETMENLERİ VE MÜFETTİŞ GÖRÜŞLERİ " ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2003 |
93 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "2002 YILI OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMI HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ VE UYGULAMALARI ( SAKARYA İLİ ÖRNEĞİ )" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2003 |
94 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "EĞİTİM VE TOPLUMSAL CİNSİYET:OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE CİNSİYETE DAYALI TOPLUMSAL ROLLERİN ÖĞRENİLMESİ" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2002 |
95 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI EĞİTİMİ DERSİ EĞİTİM PROGRAMININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ DOĞRULTUSUNDA DEĞERLENDİRİLMESİ" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2002 |
96 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNİN İLKÖĞRETİM OKULLARINDAKİ EĞİTİM PROGRAMLARININ UYGULANABİLİRLİĞİ" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2002 |
97 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "ADAY ÖĞRETMENLERİN İLKÖĞRETİM KURUMLARINDA YAPTIKLARI STAJLARDA GÖRÜLEN EKSİKLİKLER (SAKARYA İLİ ÖRNEĞİ)" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2002 |
98 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "TALİM VE TERBİYE KURULU BAŞKANLIĞININ KURULUŞU, İŞLEYİŞİ VE MİLLİ EĞİTİM SİSTEMİNE KATKILARI" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2002 |
99 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "DİN KÜLTÜR VE AHLAK BİLGİSİ DERSLERİNDE DİNDARLIK TİPOLOJİLERİ" ,, SOSYOLOJİ, 2002 |
100 | FETİH ARIKAN, "VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI EĞİTİMİ DERSİ EĞİTİM PROGRAMININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ DOĞRULTUSUNDA DEĞERLENDİRİLMESİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2002 |
101 | GÜLŞAH ÜRKMEZ, "TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNİN İLKÖĞRETİM OKULLARINDAKİ EĞİTİM PROGRAMLARININ UYGULANABİLİRLİĞİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2002 |
102 | NİLGÜN MEHMETOĞLU, "ADAY ÖĞRETMENLERİN İLKÖĞRETİM KURUMLARINDA YAPTIKLARI STAJLARDA GÖRÜLEN EKSİKLİKLER (SAKARYA İLİ ÖRNEĞİ)" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2002 |
103 | ASLI AYANOĞLU ALTUN, "TALİM VE TERBİYE KURULU BAŞKANLIĞININ KURULUŞU, İŞLEYİŞİ VE MİLLİ EĞİTİM SİSTEMİNE KATKILARI" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2002 |
104 | HACI YUSUF AYDIN, "DİN KÜLTÜR VE AHLAK BİLGİSİ DERSLERİNDE DİNDARLIK TİPOLOJİLERİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, SOSYOLOJİ, 2002 |
105 | SAMİ GÜZELYEL, "İŞ EĞİTİMİ PROGRAMININ ETKİNLİĞE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2001 |
106 | TAHSİN TOKYÜREK, "ÖĞRETMEN TUTUMLARININ ÖĞRENCİLERİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNE ETKİSİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2001 |
107 | AHMET ÇAKMAK, "İLKÖĞRETİM OKULLARINDA BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİM" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2001 |
108 | KERİM KARABACAK, "İLKÖĞRETİMDE SEVİYE GRUPLAMASI" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2001 |
109 | MUSTAFA BEKTAŞ, "İLKÖĞRETİMDE HAYAT BİLGİSİ DERS PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2001 |
110 | SİBEL YOLERİ, "LİSE SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SOSYO EKONOMİK DÜZEYLERİNİN PSİKOLOJİK İHTİYAÇLARI İLE İLİŞKİSİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2001 |
111 | ŞABAN DEMİR, "FELSEFE GRUBU ÖĞRETMENLERİNİN PROGRAMA İLİŞKİN GÖRÜŞ VE DÜŞÜNCELERİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2001 |
112 | EROL EROĞLU, "AİLENİN ÇOCUKLARDA PROBLEM ÇÖZME YETENEĞİNİN GELİŞMESİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ (ADAPAZARI ÖRNEĞİ)" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2001 |
113 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "İŞ EĞİTİMİ PROGRAMININ ETKİNLİĞE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2001 |
114 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "ÖĞRETMEN TUTUMLARININ ÖĞRENCİLERİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNE ETKİSİ" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2001 |
115 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "İLKÖĞRETİM OKULLARINDA BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİM" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2001 |
116 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "İLKÖĞRETİMDE SEVİYE GRUPLAMASI" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2001 |
117 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "İLKÖĞRETİMDE HAYAT BİLGİSİ DERS PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2001 |
118 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "LİSE SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SOSYO EKONOMİK DÜZEYLERİNİN PSİKOLOJİK İHTİYAÇLARI İLE İLİŞKİSİ" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2001 |
119 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "FELSEFE GRUBU ÖĞRETMENLERİNİN PROGRAMA İLİŞKİN GÖRÜŞ VE DÜŞÜNCELERİ" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2001 |
120 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "AİLENİN ÇOCUKLARDA PROBLEM ÇÖZME YETENEĞİNİN GELİŞMESİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ (ADAPAZARI ÖRNEĞİ)" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2001 |
121 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "İLKÖĞRETİM OKULU ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARISINDA AİLE FAKTÖRÜ" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2001 |
122 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN 3-6 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARIN BEDEN EĞİTİMİ FAALİYETLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ (ADAPAZARI ÖRNEĞİ)" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2000 |
123 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "İLKÖĞRETİM V. SINIF TÜRKÇE DERSLERİNİN YARATICI DÜŞÜNCE AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2000 |
124 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ ÇEKEN ÇOCUKLARA BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ ÖĞRETİM YÖNTEMİYLE MATEMATİK ÖĞRETİMİ" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2000 |
125 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "ELAZIĞ-HARPUT MÜZİK FOLKLORU" ,, HALK BİLİMİ, 2000 |
126 | RAMAZAN BAYRAKTAR, "OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN 3-6 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARIN BEDEN EĞİTİMİ FAALİYETLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ (ADAPAZARI ÖRNEĞİ)" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2000 |
127 | ERGÜN ÖZTÜRK, "İLKÖĞRETİM V. SINIF TÜRKÇE DERSLERİNİN YARATICI DÜŞÜNCE AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2000 |
128 | ALİ İHSAN YILDIZELİ, "ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ ÇEKEN ÇOCUKLARA BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ ÖĞRETİM YÖNTEMİYLE MATEMATİK ÖĞRETİMİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2000 |
129 | SAVAŞ EKİCİ, "ELAZIĞ-HARPUT MÜZİK FOLKLORU" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, HALK BİLİMİ, 2000 |
130 | MEHMET TAN, "TÜRKİYE’DE ÜRETİM YAPAN İLAÇ FİRMALARININ KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİNİN İNCELENMESİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İŞLETME, 1999 |
131 | ÖZGÜR ÇOŞKUN, "ADAPAZARI ORTAÖĞRETİM KURUMLARI ÜZERİNE MUKAYESELİ PROGRAM DEĞERLENDİRME ÇALIŞMASI" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 1999 |
132 | NAİL ABALI, "YABANCI DİL ÖĞRETİM PROGRAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ (SAKARYA ÜNİVERSİTESİ İNGİLİZCE HAZIRLIK SINIFI ÖRNEĞİ)" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, SOSYOLOJİ, 1999 |
133 | AHMET KULA, "ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ TATMİNLERİNDEN CİNSİYETİN ROLÜ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, SOSYOLOJİ, 1999 |
134 | MUSTAFA ÖZTUNÇ, "YARATICI DÜŞÜNCE ÜZERİNDE AİLENİN ETKİSİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, SOSYOLOJİ, 1999 |
135 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "TÜRKİYE’DE ÜRETİM YAPAN İLAÇ FİRMALARININ KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİNİN İNCELENMESİ" ,, İŞLETME, 1999 |
136 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "ADAPAZARI ORTAÖĞRETİM KURUMLARI ÜZERİNE MUKAYESELİ PROGRAM DEĞERLENDİRME ÇALIŞMASI" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 1999 |
137 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "YABANCI DİL ÖĞRETİM PROGRAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ (SAKARYA ÜNİVERSİTESİ İNGİLİZCE HAZIRLIK SINIFI ÖRNEĞİ)" ,, SOSYOLOJİ, 1999 |
138 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ TATMİNLERİNDEN CİNSİYETİN ROLÜ" ,, SOSYOLOJİ, 1999 |
139 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "YARATICI DÜŞÜNCE ÜZERİNDE AİLENİN ETKİSİ" ,, SOSYOLOJİ, 1999 |
İletişim
ecumali@sakarya.edu.tr+90 (264) 295 70 26