| 1 | SERHAT ARSLAN - ÇEVRE EĞİTİMİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME VE ÇEVRESEL TUTUM ÜZERİNE ETKİSİ (SAKARYA İL ÖRNEĞİ) - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - OCAK - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2011 - SAU |
| 2 | ABDULLAH AYDINLI - İBN EBİ HAYSEME'DE SAHABE BİLGİSİ - AZİZ GÖKÇE - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - TEMEL İSLAM BİLİMLERİ - 2011 |
| 3 | AHMET ESKİCUMALI - ÇEVRE EĞİTİMİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME VE ÇEVRESEL TUTUM ÜZERİNE ETKİSİ (SAKARYA İL ÖRNEĞİ) - SERHAT ARSLAN - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2011 |
| 4 | AHMET ESKİCUMALI - DYNED PROGRAMININ UYGULANABİLME ETKİLİLİĞİ HAKKINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ ( SAFRANBOLU ÖRNEĞİ ) - ADNAN UCUR - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM - 2010 |
| 5 | AHMET ESKİCUMALI - İLKÖĞRETİM 1. KADEME ÖĞRETMEN KILAVUZ KİTAPLARININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ - CANSEV KARAKUŞ - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM - 2010 |
| 6 | AHMET ESKİCUMALI - İLKÖĞRETİM OKULLARINDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN İL BÜNYESİNDE YAPILAN EĞİTİM PROJELERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ (ADAPAZARI ÖRNEĞİ) - ÖZLEM HİLAL ÖRGEV - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2010 |
| 7 | AHMET ESKİCUMALI - ÖĞRETMEN ADAYLARININ KPSS SINAVINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ (ANKARA ÖRNEĞİ) - SEDA ODABAŞ - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2010 |
| 8 | AHMET ESKİCUMALI - PISA MATEMATİK ALT TEST SORULARINA VERİLEN CEVAPLARIN BAZI FAKTÖRLERE GÖRE İNCELENMESİ (KOCAELİ/KARTEPE ÖRNEĞİ) - SİBEL YİĞİT - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2010 |
| 9 | AHMET ESKİCUMALI - 5E ÖĞRENME YÖNTEMİNİN 8.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YAŞAMIMIZDAKİ ELEKTRİK KONUSUNU ANLAMALARINA VE FEN'E YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ - ESİN YALÇIN - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2010 |
| 10 | - Çevre Eğitiminin Eleştirel Düşünme ve Çevresel Tutum Üzerine Etkisi - SERHAT ARSLAN - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2010 |
| 11 | - örtük program ve okul başarısı - SAİT ADIAY - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM - 2010 |
| 12 | - Milli eğitimden evrensel öğretime: Türk eğitim düşüncesinin tarihsel gelişimi - RAMAZAN BOLAT - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM - 2010 |
| 13 | - Yenilenen ilk öğretim matematik programının uygulamaya dönük incelenmesi - PINAR ÖZÖNDER - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM - 2010 |
| 14 | - İlköğretim II.Kademe öğretmenlerinin öğrencilere yönelik tutumve davranışlarının cinsiyet değişkenine göre incelenmesi - KEZBAN YURTSEVER - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM - 2010 |
| 15 | ADNAN UCUR - DYNED PROGRAMININ UYGULANABİLME ETKİLİLİĞİ HAKKINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ ( SAFRANBOLU ÖRNEĞİ ) - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - ŞUBAT - EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM - 2010 - SAU |
| 16 | CANSEV KARAKUŞ - İLKÖĞRETİM 1. KADEME ÖĞRETMEN KILAVUZ KİTAPLARININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - ŞUBAT - EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM - 2010 - SAU |
| 17 | ÖZLEM HİLAL ÖRGEV - İLKÖĞRETİM OKULLARINDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN İL BÜNYESİNDE YAPILAN EĞİTİM PROJELERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ (ADAPAZARI ÖRNEĞİ) - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - TEMMUZ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2010 - SAU |
| 18 | SEDA ODABAŞ - ÖĞRETMEN ADAYLARININ KPSS SINAVINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ (ANKARA ÖRNEĞİ) - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - TEMMUZ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2010 - SAU |
| 19 | SİBEL YİĞİT - PISA MATEMATİK ALT TEST SORULARINA VERİLEN CEVAPLARIN BAZI FAKTÖRLERE GÖRE İNCELENMESİ (KOCAELİ/KARTEPE ÖRNEĞİ) - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - EKİM - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2010 - SAU |
| 20 | ESİN YALÇIN - 5E ÖĞRENME YÖNTEMİNİN 8.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YAŞAMIMIZDAKİ ELEKTRİK KONUSUNU ANLAMALARINA VE FEN'E YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - KASIM - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2010 - SAU |
| 21 | MELEK EREN - EMPATİ BECERİSİNİN AHLAKİ DAVRANIŞLAR ÜZERİNDEKİ ETKİSİ - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - Mart - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2009 - SAU |
| 22 | - İlköğretim 1 Kademede Yer Alan Öğretmen Kılavuz Kitaplarının İncelenmesi - CANSEV KARAKUŞ - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2009 |
| 23 | - Pisa Matematik Sorularının Kocaeli/Kartepe İlçesi İlköğretim 8. Sınıf Düzeyi Örnekleminde Uygulanması - SİBEL YİĞİT - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2009 |
| 24 | - Yapılandırmacı Yaklaşıma Göre Hazırlanmış 5E Öğrenme Yönteminin 8. Sınıf Elektrik Ünitesinde Öğrencilerin Sahip Olduğu Kavram Yanılgılarının Giderilmesine Olan Etkisi - ESİN YALÇIN - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2009 |
| 25 | - Kamu Personel Seçme Sınavına Hazırlanan Öğretmen Adaylarının Sınava Bakış Açısı ve Psiko-Sosyal Durumlarının Betimlenmesi - SEDA ODABAŞ - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2009 |
| 26 | - İlk öğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin eğitimde değişim çabalarına ilşkin algıları (Adapazarı Örneği) - ÖZLEM HİLAL ÖRGEV - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2009 |
| 27 | Ahmet ESKİCUMALI - EMPATİ BECERİSİNİN AHLAKİ DAVRANIŞLAR ÜZERİNDEKİ ETKİSİ - MELEK EREN - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2009 |
| 28 | - DYNED İngilizce Dil Eğitimi Sisteminin Uygulanabilirlik Düzeyi Hakkında Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri (Karabük İli örneği) - ADNAN UCUR - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2009 |
| 29 | Ahmet ESKİCUMALI - İLKÖĞRETİM 4. SINIF MATEMATİK MÜFREDATININ ÖNGÖRDÜĞÜ ETKİNLİKLER HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ (KOCAELİ ÖRNEĞİ) - ÜMMÜGÜLSÜM KORKMAZ - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM - 2008 |
| 30 | Ahmet ESKİCUMALI - ÖRTÜK PROGRAMININ EĞİTİMDE YERİ VE ÖNEMİ - HÜMEYRA TÜREDİ - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2008 |
| 31 | Ahmet ESKİCUMALI - YENİLENEN 6.SINIF MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMININ UYGULANMASI SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR - DENİZ MEŞİN - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2008 |
| 32 | Ahmet ESKİCUMALI - İLKÖĞRETİM 7. SINIF YENİ FEN VE TEKNOLOJİ PROGRAMININ MADDE VE ÖZELLİKLERİ KONUSUNDA ÖĞRENCİ BAŞARISI,ÖĞRENCİ YÜKLEMELERİ VE ELEKTRİK KONUSUNDA HATIRDA TUTMA ÜZERİNE ETKİSİ - DUYGU GÜR - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM - 2008 |
| 33 | - EMPATİNİN DEĞERLERİ KAZANDIRMADAKİ ETKİSİ - MELEK ERKEN - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2008 |
| 34 | ÜMMÜGÜLSÜM KORKMAZ - İLKÖĞRETİM 4. SINIF MATEMATİK MÜFREDATININ ÖNGÖRDÜĞÜ ETKİNLİKLER HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ (KOCAELİ ÖRNEĞİ) - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - Mayıs - EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM - 2008 - SAU |
| 35 | HÜMEYRA TÜREDİ - ÖRTÜK PROGRAMININ EĞİTİMDE YERİ VE ÖNEMİ - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - Haziran - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2008 - SAU |
| 36 | DENİZ MEŞİN - YENİLENEN 6.SINIF MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMININ UYGULANMASI SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - Haziran - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2008 - SAU |
| 37 | DUYGU GÜR - İLKÖĞRETİM 7. SINIF YENİ FEN VE TEKNOLOJİ PROGRAMININ MADDE VE ÖZELLİKLERİ KONUSUNDA ÖĞRENCİ BAŞARISI,ÖĞRENCİ YÜKLEMELERİ VE ELEKTRİK KONUSUNDA HATIRDA TUTMA ÜZERİNE ETKİSİ - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - Temmuz - EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM - 2008 - SAU |
| 38 | ŞENAY İYİCAN - SAKARYA İLİNDEKİ İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEME ÖĞRENCİLERİNİN FEN BAŞARISININ DEĞERLENDİRİLMESİ - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - Temmuz - EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM - 2007 - SAU |
| 39 | OĞUZHAN KABAŞ - PORTFOLYO DEĞRLENDİRME YÖNETİMİNİN İLKÖĞRETİM BİRİNCİ KADEMEDE UYGULANMA DÜZEYİ (SAKARYA ÖRNEĞİ) - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - Temmuz - EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM - 2007 - SAU |
| 40 | ALPARSLAN GÖÇEN - MESLEK LİSESİ SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN İŞLETMELERDE GÖRDÜĞÜ TEMEL BECERİ EĞİTİMİNİN ETKİNLİĞE YÖNELİK ĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - Eylül - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2007 - SAU |
| 41 | - FARKLI LİSELERDEKİ ÖĞRENCİLERİN BAŞARI AMAÇ ORYANTASYONLARI İLE AKADEMİK BAŞARI SOSYO EKONOMİK KÜLTÜREL DÜZEY VE CİNSİYET İLİŞKİLERİNİNİ - DUYGU GÜR - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2007 |
| 42 | - MESLEKİ REHABİLİTASYON - ALPARSLAN GÖÇEN - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2007 |
| 43 | - İLKÖĞ. 6. SNF. MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ UYG. SÜRECİNDE ÖĞRTM.KARŞILLAŞTIKLARI SORUNLAR VE BU SORUNLARIN ÇÖZ.YÖNELİK ÖNERİLER - DENİZ MEŞİN - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2007 |
| 44 | - YAPILANDIRICI YAKLAŞIMA GÖRE HAZIRLANMIŞ İLKÖĞRETİM 4.SINIF MATEMATİK MÜFREDATININ ÖNGÖRDÜĞÜ ETKİNLİKLER HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ - ÜMMÜGÜLSÜM KORKMAZ - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2007 |
| 45 | - EĞİTİMDE ÖRTÜK MÜFREDATIN YERİ VE ÖNEMİ - HÜMEYRA TÜREDİ - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2007 |
| 46 | Ahmet ESKİCUMALI - PORTFOLYO DEĞRLENDİRME YÖNETİMİNİN İLKÖĞRETİM BİRİNCİ KADEMEDE UYGULANMA DÜZEYİ (SAKARYA ÖRNEĞİ) - OĞUZHAN KABAŞ - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM - 2007 |
| 47 | Ahmet ESKİCUMALI - MESLEK LİSESİ SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN İŞLETMELERDE GÖRDÜĞÜ TEMEL BECERİ EĞİTİMİNİN ETKİNLİĞE YÖNELİK ĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ - ALPARSLAN GÖÇEN - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2007 |
| 48 | Ahmet ESKİCUMALI - ALAN DIŞINDAN ATANAN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDEKİ YETERLİLİKLERİ VE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR - ESRA NARGÜL - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2006 |
| 49 | Ahmet ESKİCUMALI - GEOMETRİ DERSİNDEKİ BAŞARISIZLIKLARIN NEDENLERİ VE ÇÖZÜM YOLLARI - TALİP OKUR - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2006 |
| 50 | Ahmet ESKİCUMALI - GÖÇ OLGUSU VE EĞİTİME OLUMSUZ ETKİLERİ (SULTANBEYLİ ÖRNEĞİ) - EMİNE KARAKUŞ - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2006 |
| 51 | Ahmet ESKİCUMALI - YENİLENEN 5. SINIF MATEMATİK PROGRAMI HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ (SAKARYA İLİ ÖRNEĞİ) - TUĞBA YILMAZ - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2006 |
| 52 | Ahmet ESKİCUMALI - SAKARYA ANADOLU LİSESİ 1.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YABANCI DİL ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN FAKTÖRLER - AYŞE DERYA KURNAZ - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2006 |
| 53 | Ahmet ESKİCUMALI - İLKÖĞRETİM BİRİNCİ KADEMEDE ÇOKLU ZEKA KURAMI UYGULAMALARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ (YALOVA ÖRNEĞİ) - SEMRA CANBAY - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2006 |
| 54 | - SAKARYA İLİNDEKİ İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEME ÖĞRENCİLERİNİN FEN BAŞARISININ DEĞERLENDİRİLMESİ - ŞENAY İYİCAN - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2006 |
| 55 | - PORTFOLYO DEĞERLENDİRME YÖNTEMİNİN İLKÖĞRETİM OKULLARINDA UYGULANMA DÜZEYİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ - OĞUZHAN KABAŞ - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2006 |
| 56 | ESRA NARGÜL - ALAN DIŞINDAN ATANAN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDEKİ YETERLİLİKLERİ VE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - Mart - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2006 - SAU |
| 57 | TALİP OKUR - GEOMETRİ DERSİNDEKİ BAŞARISIZLIKLARIN NEDENLERİ VE ÇÖZÜM YOLLARI - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - Mayıs - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2006 - SAU |
| 58 | EMİNE KARAKUŞ - GÖÇ OLGUSU VE EĞİTİME OLUMSUZ ETKİLERİ (SULTANBEYLİ ÖRNEĞİ) - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - Mayıs - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2006 - SAU |
| 59 | TUĞBA YILMAZ - YENİLENEN 5. SINIF MATEMATİK PROGRAMI HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ (SAKARYA İLİ ÖRNEĞİ) - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - Mayıs - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2006 - SAU |
| 60 | AYŞE DERYA KURNAZ - SAKARYA ANADOLU LİSESİ 1.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YABANCI DİL ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN FAKTÖRLER - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - Eylül - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2006 - SAU |
| 61 | SEMRA CANBAY - İLKÖĞRETİM BİRİNCİ KADEMEDE ÇOKLU ZEKA KURAMI UYGULAMALARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ (YALOVA ÖRNEĞİ) - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - Eylül - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2006 - SAU |
| 62 | SUBHAN EKŞİOĞLU - LİSE SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÖSS BAŞARILARINI ETKİLEYEN ZİHİN DIŞI FAKTÖRLER (ADAPAZARI ÖRNEĞİ) - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - x - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2005 - SAU |
| 63 | GÜLTEN İNAN - FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENİLERİNİN LABORATUVAR ETKİNLİKLERİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ (ADAPAZARI ÖRNEĞİ) - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - x - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2005 - SAU |
| 64 | TUBA AŞOĞLU - ORTAÖĞRETİM HAZIRLIK SINIFI İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE YARATICI DRAMA YÖNTEMİNİN AKADEMİK BAŞARIYA VE TUTUMA ETKİSİ - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - x - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2005 - SAU |
| 65 | BEYTULLAH ÖNCE - EĞİTİM,İDEOLOJİ VE YENİDEN ÜRETİM KURAMI - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - Kasım - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2005 - SAU |
| 66 | Ahmet ESKİCUMALI - LİSE SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÖSS BAŞARILARINI ETKİLEYEN ZİHİN DIŞI FAKTÖRLER (ADAPAZARI ÖRNEĞİ) - SUBHAN EKŞİOĞLU - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2005 |
| 67 | Ahmet ESKİCUMALI - FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENİLERİNİN LABORATUVAR ETKİNLİKLERİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ (ADAPAZARI ÖRNEĞİ) - GÜLTEN İNAN - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2005 |
| 68 | Ahmet ESKİCUMALI - ORTAÖĞRETİM HAZIRLIK SINIFI İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE YARATICI DRAMA YÖNTEMİNİN AKADEMİK BAŞARIYA VE TUTUMA ETKİSİ - TUBA AŞOĞLU - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2005 |
| 69 | Ahmet ESKİCUMALI - EĞİTİM,İDEOLOJİ VE YENİDEN ÜRETİM KURAMI - BEYTULLAH ÖNCE - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2005 |
| 70 | Ahmet ESKİCUMALI - SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE PROJE TABANLI ÖĞRETİM YAKLAŞIMININ BAŞARIYA VE TUTUMA ETKİSİ - SEDA EĞİTİM - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2004 |
| 71 | Ahmet ESKİCUMALI - İLKÖĞRETİM 5.SINIF İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE ÇOKLU ZEKA UYGULAMALARININ AKADEMİK BAŞARIYA VE TUTUMA ETKİSİ - NUR GÜLER - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2004 |
| 72 | Ahmet ESKİCUMALI - ÜNİTE DERGİLERİNE İLİŞKİN YÖNETİCİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ (SAKARYA İLİ HENDEK İLÇESİ ÖRNEĞİ) - YILDIZ KARA - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2004 |
| 73 | Ahmet ESKİCUMALI - İLKÖĞRETİMDE II. KADEME İNGİLİZCE DERS PROGRAMLARININ YETERLİLİĞİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ ( SAKARYA İLİ ÖRNEĞİ ) - SERAP KIRDAR KUZÖREN - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2004 |
| 74 | Ahmet ESKİCUMALI - ADAY ÖĞRETMENLERE UYGULANAN TEMEL VE HAZIRLAYICI EĞİTİM PROGRAMLARININ YETERLİLİĞİ ( SAKARYA İLİ ÖRNEĞİ ) - EBRU YÜKSEL - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2004 |
| 75 | Ahmet ESKİCUMALI - ALTERNATİF BİR ÖĞRETİM MODELİ : ULUSLAR ARASI BAKALORYA EĞİTİM SİSTEMİNİN BRİNCİ BASAMAĞI (PYP) - NİHAN TURAN - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2004 |
| 76 | Ahmet ESKİCUMALI - İLKÖĞRETİMDE ANNE VE BABA TUTUMLARININ ÖĞRENCİ BAŞARISI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ ( HENDEK İLÇESİ ÖRNEĞİ ) - MELİKE YILMAZ - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2004 |
| 77 | SEDA EĞİTİM - SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE PROJE TABANLI ÖĞRETİM YAKLAŞIMININ BAŞARIYA VE TUTUMA ETKİSİ - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - x - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2004 - SAU |
| 78 | NUR GÜLER - İLKÖĞRETİM 5.SINIF İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE ÇOKLU ZEKA UYGULAMALARININ AKADEMİK BAŞARIYA VE TUTUMA ETKİSİ - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - x - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2004 - SAU |
| 79 | YILDIZ KARA - ÜNİTE DERGİLERİNE İLİŞKİN YÖNETİCİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ (SAKARYA İLİ HENDEK İLÇESİ ÖRNEĞİ) - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - x - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2004 - SAU |
| 80 | SERAP KIRDAR KUZÖREN - İLKÖĞRETİMDE II. KADEME İNGİLİZCE DERS PROGRAMLARININ YETERLİLİĞİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ ( SAKARYA İLİ ÖRNEĞİ ) - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - x - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2004 - SAU |
| 81 | EBRU YÜKSEL - ADAY ÖĞRETMENLERE UYGULANAN TEMEL VE HAZIRLAYICI EĞİTİM PROGRAMLARININ YETERLİLİĞİ ( SAKARYA İLİ ÖRNEĞİ ) - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - x - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2004 - SAU |
| 82 | NİHAN TURAN - ALTERNATİF BİR ÖĞRETİM MODELİ : ULUSLAR ARASI BAKALORYA EĞİTİM SİSTEMİNİN BRİNCİ BASAMAĞI (PYP) - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - x - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2004 - SAU |
| 83 | MELİKE YILMAZ - İLKÖĞRETİMDE ANNE VE BABA TUTUMLARININ ÖĞRENCİ BAŞARISI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ ( HENDEK İLÇESİ ÖRNEĞİ ) - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - x - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2004 - SAU |
| 84 | FATİME BALKAN - FEN ÖĞRETİMİNDE OLUŞTURMACI YAKLAŞIM UYGULAMASININ AKADEMİK BAŞARIYA VE TUTUMA ETKİSİNİN BELİRLENMESİ - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - x - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2003 - SAU |
| 85 | BİLGEN KAYABAŞI - İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARI İLE İLGİLİ ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ (SAKARYA İLİ ÖRNEĞİ) - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - x - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2003 - SAU |
| 86 | MEHMET USLU - İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEMEDE DEMOKRASİ EĞİTİMİ: ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİN DEMOKRATİK DAVRANIŞLAR SERGİLEME DÜZEYLERİ (SAKARYA İLİ ÖRNEĞİ) - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - x - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2003 - SAU |
| 87 | TURAN AKTAN - İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER DERSİ (6 VE 7) ÜNİTELERİNE İLİŞKİN BRANŞ ÖĞRETMENLERİ VE MÜFETTİŞ GÖRÜŞLERİ - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - x - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2003 - SAU |
| 88 | SUZAN CÖMERT - 2002 YILI OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMI HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ VE UYGULAMALARI ( SAKARYA İLİ ÖRNEĞİ ) - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - x - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2003 - SAU |
| 89 | Ahmet ESKİCUMALI - İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEMEDE DEMOKRASİ EĞİTİMİ: ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİN DEMOKRATİK DAVRANIŞLAR SERGİLEME DÜZEYLERİ (SAKARYA İLİ ÖRNEĞİ) - MEHMET USLU - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2003 |
| 90 | Ahmet ESKİCUMALI - FEN ÖĞRETİMİNDE OLUŞTURMACI YAKLAŞIM UYGULAMASININ AKADEMİK BAŞARIYA VE TUTUMA ETKİSİNİN BELİRLENMESİ - FATİME BALKAN - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2003 |
| 91 | Ahmet ESKİCUMALI - İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARI İLE İLGİLİ ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ (SAKARYA İLİ ÖRNEĞİ) - BİLGEN KAYABAŞI - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2003 |
| 92 | Ahmet ESKİCUMALI - İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER DERSİ (6 VE 7) ÜNİTELERİNE İLİŞKİN BRANŞ ÖĞRETMENLERİ VE MÜFETTİŞ GÖRÜŞLERİ - TURAN AKTAN - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2003 |
| 93 | Ahmet ESKİCUMALI - 2002 YILI OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMI HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ VE UYGULAMALARI ( SAKARYA İLİ ÖRNEĞİ ) - SUZAN CÖMERT - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2003 |
| 94 | Ahmet ESKİCUMALI - VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI EĞİTİMİ DERSİ EĞİTİM PROGRAMININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ DOĞRULTUSUNDA DEĞERLENDİRİLMESİ - FETİH ARIKAN - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2002 |
| 95 | Ahmet ESKİCUMALI - TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNİN İLKÖĞRETİM OKULLARINDAKİ EĞİTİM PROGRAMLARININ UYGULANABİLİRLİĞİ - GÜLŞAH ÜRKMEZ - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2002 |
| 96 | Ahmet ESKİCUMALI - ADAY ÖĞRETMENLERİN İLKÖĞRETİM KURUMLARINDA YAPTIKLARI STAJLARDA GÖRÜLEN EKSİKLİKLER (SAKARYA İLİ ÖRNEĞİ) - NİLGÜN MEHMETOĞLU - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2002 |
| 97 | Ahmet ESKİCUMALI - TALİM VE TERBİYE KURULU BAŞKANLIĞININ KURULUŞU, İŞLEYİŞİ VE MİLLİ EĞİTİM SİSTEMİNE KATKILARI - ASLI AYANOĞLU ALTUN - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2002 |
| 98 | Ahmet ESKİCUMALI - DİN KÜLTÜR VE AHLAK BİLGİSİ DERSLERİNDE DİNDARLIK TİPOLOJİLERİ - HACI YUSUF AYDIN - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - SOSYOLOJİ - 2002 |
| 99 | ZEHRA ÇOŞGUN - EĞİTİM VE TOPLUMSAL CİNSİYET:OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE CİNSİYETE DAYALI TOPLUMSAL ROLLERİN ÖĞRENİLMESİ - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - x - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2002 - SAU |
| 100 | FETİH ARIKAN - VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI EĞİTİMİ DERSİ EĞİTİM PROGRAMININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ DOĞRULTUSUNDA DEĞERLENDİRİLMESİ - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - x - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2002 - SAU |
| 101 | GÜLŞAH ÜRKMEZ - TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNİN İLKÖĞRETİM OKULLARINDAKİ EĞİTİM PROGRAMLARININ UYGULANABİLİRLİĞİ - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - x - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2002 - SAU |
| 102 | NİLGÜN MEHMETOĞLU - ADAY ÖĞRETMENLERİN İLKÖĞRETİM KURUMLARINDA YAPTIKLARI STAJLARDA GÖRÜLEN EKSİKLİKLER (SAKARYA İLİ ÖRNEĞİ) - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - x - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2002 - SAU |
| 103 | ASLI AYANOĞLU ALTUN - TALİM VE TERBİYE KURULU BAŞKANLIĞININ KURULUŞU, İŞLEYİŞİ VE MİLLİ EĞİTİM SİSTEMİNE KATKILARI - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - x - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2002 - SAU |
| 104 | HACI YUSUF AYDIN - DİN KÜLTÜR VE AHLAK BİLGİSİ DERSLERİNDE DİNDARLIK TİPOLOJİLERİ - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - x - SOSYOLOJİ - 2002 - SAU |
| 105 | SAMİ GÜZELYEL - İŞ EĞİTİMİ PROGRAMININ ETKİNLİĞE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - x - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2001 - SAU |
| 106 | TAHSİN TOKYÜREK - ÖĞRETMEN TUTUMLARININ ÖĞRENCİLERİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNE ETKİSİ - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - x - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2001 - SAU |
| 107 | AHMET ÇAKMAK - İLKÖĞRETİM OKULLARINDA BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİM - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - x - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2001 - SAU |
| 108 | KERİM KARABACAK - İLKÖĞRETİMDE SEVİYE GRUPLAMASI - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - x - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2001 - SAU |
| 109 | MUSTAFA BEKTAŞ - İLKÖĞRETİMDE HAYAT BİLGİSİ DERS PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - x - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2001 - SAU |
| 110 | SİBEL YOLERİ - LİSE SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SOSYO EKONOMİK DÜZEYLERİNİN PSİKOLOJİK İHTİYAÇLARI İLE İLİŞKİSİ - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - x - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2001 - SAU |
| 111 | ŞABAN DEMİR - FELSEFE GRUBU ÖĞRETMENLERİNİN PROGRAMA İLİŞKİN GÖRÜŞ VE DÜŞÜNCELERİ - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - x - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2001 - SAU |
| 112 | EROL EROĞLU - AİLENİN ÇOCUKLARDA PROBLEM ÇÖZME YETENEĞİNİN GELİŞMESİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ (ADAPAZARI ÖRNEĞİ) - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - x - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2001 - SAU |
| 113 | AZİZ HAKAN - İLKÖĞRETİM OKULU ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARISINDA AİLE FAKTÖRÜ - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - x - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2001 - SAU |
| 114 | Ahmet ESKİCUMALI - İŞ EĞİTİMİ PROGRAMININ ETKİNLİĞE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ - SAMİ GÜZELYEL - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2001 |
| 115 | Ahmet ESKİCUMALI - ÖĞRETMEN TUTUMLARININ ÖĞRENCİLERİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNE ETKİSİ - TAHSİN TOKYÜREK - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2001 |
| 116 | Ahmet ESKİCUMALI - İLKÖĞRETİM OKULLARINDA BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİM - AHMET ÇAKMAK - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2001 |
| 117 | Ahmet ESKİCUMALI - İLKÖĞRETİMDE SEVİYE GRUPLAMASI - KERİM KARABACAK - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2001 |
| 118 | Ahmet ESKİCUMALI - İLKÖĞRETİMDE HAYAT BİLGİSİ DERS PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ - MUSTAFA BEKTAŞ - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2001 |
| 119 | Ahmet ESKİCUMALI - LİSE SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SOSYO EKONOMİK DÜZEYLERİNİN PSİKOLOJİK İHTİYAÇLARI İLE İLİŞKİSİ - SİBEL YOLERİ - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2001 |
| 120 | Ahmet ESKİCUMALI - FELSEFE GRUBU ÖĞRETMENLERİNİN PROGRAMA İLİŞKİN GÖRÜŞ VE DÜŞÜNCELERİ - ŞABAN DEMİR - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2001 |
| 121 | Ahmet ESKİCUMALI - AİLENİN ÇOCUKLARDA PROBLEM ÇÖZME YETENEĞİNİN GELİŞMESİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ (ADAPAZARI ÖRNEĞİ) - EROL EROĞLU - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2001 |
| 122 | Ahmet ESKİCUMALI - OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN 3-6 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARIN BEDEN EĞİTİMİ FAALİYETLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ (ADAPAZARI ÖRNEĞİ) - RAMAZAN BAYRAKTAR - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2000 |
| 123 | Ahmet ESKİCUMALI - İLKÖĞRETİM V. SINIF TÜRKÇE DERSLERİNİN YARATICI DÜŞÜNCE AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ - ERGÜN ÖZTÜRK - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2000 |
| 124 | Ahmet ESKİCUMALI - ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ ÇEKEN ÇOCUKLARA BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ ÖĞRETİM YÖNTEMİYLE MATEMATİK ÖĞRETİMİ - ALİ İHSAN YILDIZELİ - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2000 |
| 125 | Ahmet ESKİCUMALI - ELAZIĞ-HARPUT MÜZİK FOLKLORU - SAVAŞ EKİCİ - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - HALK BİLİMİ - 2000 |
| 126 | RAMAZAN BAYRAKTAR - OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN 3-6 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARIN BEDEN EĞİTİMİ FAALİYETLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ (ADAPAZARI ÖRNEĞİ) - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - x - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2000 - SAU |
| 127 | ERGÜN ÖZTÜRK - İLKÖĞRETİM V. SINIF TÜRKÇE DERSLERİNİN YARATICI DÜŞÜNCE AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - x - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2000 - SAU |
| 128 | ALİ İHSAN YILDIZELİ - ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ ÇEKEN ÇOCUKLARA BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ ÖĞRETİM YÖNTEMİYLE MATEMATİK ÖĞRETİMİ - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - x - EĞİTİM BİLİMLERİ - 2000 - SAU |
| 129 | SAVAŞ EKİCİ - ELAZIĞ-HARPUT MÜZİK FOLKLORU - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - x - HALK BİLİMİ - 2000 - SAU |
| 130 | MEHMET TAN - TÜRKİYE’DE ÜRETİM YAPAN İLAÇ FİRMALARININ KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİNİN İNCELENMESİ - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - x - İŞLETME - 1999 - SAU |
| 131 | ÖZGÜR ÇOŞKUN - ADAPAZARI ORTAÖĞRETİM KURUMLARI ÜZERİNE MUKAYESELİ PROGRAM DEĞERLENDİRME ÇALIŞMASI - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - x - EĞİTİM BİLİMLERİ - 1999 - SAU |
| 132 | NAİL ABALI - YABANCI DİL ÖĞRETİM PROGRAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ (SAKARYA ÜNİVERSİTESİ İNGİLİZCE HAZIRLIK SINIFI ÖRNEĞİ) - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - x - SOSYOLOJİ - 1999 - SAU |
| 133 | AHMET KULA - ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ TATMİNLERİNDEN CİNSİYETİN ROLÜ - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - x - SOSYOLOJİ - 1999 - SAU |
| 134 | MUSTAFA ÖZTUNÇ - YARATICI DÜŞÜNCE ÜZERİNDE AİLENİN ETKİSİ - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - x - SOSYOLOJİ - 1999 - SAU |
| 135 | Ahmet ESKİCUMALI - TÜRKİYE’DE ÜRETİM YAPAN İLAÇ FİRMALARININ KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİNİN İNCELENMESİ - MEHMET TAN - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - İŞLETME - 1999 |
| 136 | Ahmet ESKİCUMALI - ADAPAZARI ORTAÖĞRETİM KURUMLARI ÜZERİNE MUKAYESELİ PROGRAM DEĞERLENDİRME ÇALIŞMASI - ÖZGÜR ÇOŞKUN - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ - 1999 |
| 137 | Ahmet ESKİCUMALI - YABANCI DİL ÖĞRETİM PROGRAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ (SAKARYA ÜNİVERSİTESİ İNGİLİZCE HAZIRLIK SINIFI ÖRNEĞİ) - NAİL ABALI - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - SOSYOLOJİ - 1999 |
| 138 | Ahmet ESKİCUMALI - ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ TATMİNLERİNDEN CİNSİYETİN ROLÜ - AHMET KULA - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - SOSYOLOJİ - 1999 |
| 139 | Ahmet ESKİCUMALI - YARATICI DÜŞÜNCE ÜZERİNDE AİLENİN ETKİSİ - MUSTAFA ÖZTUNÇ - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - SOSYOLOJİ - 1999 |
İletişim
ecumali@sakarya.edu.tr+90 (264) 295 70 26